HTML

Magyar Droid

Ezen a blogon, a szimpla hétköznapi felsőoktatásban tanuló diák-droidok életébe nyerhetsz betekintést. Képek, videók és bejegyzések formájában.

Friss topikok

  • nagylinda: A tantárgy stimmel, de kit rejt a blog? :D (2011.02.21. 19:11) bejegyzés_1

Linkblog

LIVE - runaudio

2011.03.15. 15:29 runaman

Tegnap elindítottam a Live Steam csatornámat. Főleg zenét sugárzok, de majd ha meg lesz szülinapomra a várva-várt "eszköz" :) akkor képminőség is ugrani fog feljebb. Azt követően pedig kicsit komolyabban véve átgondoljuk a csatorna sorsát. Az egész amúgy azért indult mert kedves barátaim Göd-ön kisebb összegyűlés céljából össze ültek társasoztak és ittak rendesen. Mivel én is meg lettem hívva, de sajnos még egészségi állapotom ezt nem engedte meg, ezért nem tudtam menni. Ezután jött az ötlet, hogy keverek nekik zenét élőben itthonról. 8-9 között már működött is a dolog. 21:00-tól 02:00-ig sikerült végig mixelni és hangulatot kelteni :) valamint összesen kb. 14-en hallgatták a csatornát az este, az egész Gödi bandát + 5másik listener-t beleszámolva. A csatorna még egyszer leírom, még nem tudjuk milyen célokat fog szolgálni. Nekem ötletem, hogy majd betáblázzuk, hogy milyen időpontokban lesz "video adás", DJ blokk és egyéb hallgató/nézőt foglalkoztató blokk. Addig is lehet ötletekkel jönni. Személyesen hozzám, email-en, facebook-on és egyéb elérhetőségi formákban, hogy mégis milyen kívánságaitok lennének, vagy milyen ötletek jutottak eszetekbe. Szóval lehet becsatlakozni és hallgatni. Ha számot szeretnétek kérni nyugodtan kérjetek, szerintem meg lesz :)

(ja és ha valamit kér letölteni azt az 5 percet bírjátok már ki... utána tudtok hallgatni) itt a link >>

http://www.livestream.com/runaudio

üdv;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyardroid.blog.hu/api/trackback/id/tr172741727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása