HTML

Magyar Droid

Ezen a blogon, a szimpla hétköznapi felsőoktatásban tanuló diák-droidok életébe nyerhetsz betekintést. Képek, videók és bejegyzések formájában.

Friss topikok

  • nagylinda: A tantárgy stimmel, de kit rejt a blog? :D (2011.02.21. 19:11) bejegyzés_1

Linkblog

Basic Csütörtök -> Ninja Péntek

2011.03.04. 14:05 runaman

Elég furcsa egy napnak indult, hiszen az órarendnek köszönhetően elég gagyi időpontban lévő délutáni angolom volt. Teljesen nem fárasztotta le az elmémet, de azért enyhe IQ csökkenést szenvedtem a kínunkban röhögéstől kedves Laci csoport társammal. Hazajöttem, majd neki álltam az öngyilkoló de test erősítő szériámnak. Ezt követően művészi szinten sikerült elvernem pár órát különböző semmit nem jelentő tevékenységekkel, hogy később befáradjak a Műszaki Egyetem egyik kollégiumába, ahol "eszméletlen" bulira számítanak. Hát a West Balkános történések miatt, amit természetesen a média felfújt mint az atom, hiszen alig találnak témát, ezért a létszámkorlátozás és a külsősök beengedése a koliban is meglátszódott. (félre ne értsük, részvétem az eset miatt) Meglepő módon, pár sör elfogyasztása után, hajnali fél 1 körül valahonnét elkezdtek jönni az emberek gyök kettővel. Már nem egy focipálya/ember szintű kongás volt. A "csúcs" 2 körül volt, amikor már egészen szép tömeg gyűlt össze a nagyterembe és nem a falnak zenéltek Lacáék. (+Tompi, Gibbon, Nidi) A stúdióba orientálódtam végül, mert minden ismerős teleportált a tánctéren és a pultoknál, A színpadon állva pedig hülye feltételezéssel is max szekkesnek nézhettek volna, ahogy nézem a srácokat zenélni ezért is jöttem le onnét :D Végül a stúdióban folytattam csillagközi utamat, ami elég jól sikerült, minek után kockára fújtuk az egészet, ezzel is növelve az esélyét annak, hogy egészséges életre tegyünk szert :)) A többi részletekkel kapcsolatosan már csak emelt díjas szolgáltatás keretében nyilatkozok ;)

ui.:ja és nem sikerült felkelnem és elmaradt az az óra amire be kellett volna mennem... ninjaa.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyardroid.blog.hu/api/trackback/id/tr62709949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása