HTML

Magyar Droid

Ezen a blogon, a szimpla hétköznapi felsőoktatásban tanuló diák-droidok életébe nyerhetsz betekintést. Képek, videók és bejegyzések formájában.

Friss topikok

  • nagylinda: A tantárgy stimmel, de kit rejt a blog? :D (2011.02.21. 19:11) bejegyzés_1

Linkblog

Értékelés napja

2011.05.02. 12:53 runaman

Május 2. amikor is ezt a posztot Tanár Úrral fogjuk nézni
és kellőképpen már égni fogok, mint a kohóban a papírzsepi,
sor kerül blogom értékelésére. Ezt nem írom tovább, mert
úgy is ott állok és elmondom...

(De azért tudni kell a következőket. A Blogomat nagy
lelkesedéssel indítottam, aztán lebetegedtem, elkezdtem jobban
lenni és jöttek a szabadidők. Akkor kedves nagyszüleimre
és családomra fordítottam, de közben közösségi életemet
folytattam az éjszakákban. Eközben indítottam a Livestream
csatornámat, amire volt időm, egy darabig, majd azzal sem tudtam
foglalkozni. Rendezvények sorozata és ingyen meló következett.
Megint csak az idő volt kevés. Inkább úgy fogalmaznék, hogy
az idő elég lett volna, de egyéb feladatok és tevékenységek
oly annyira lekötötték figyelmemet, hogy a rendszeres blog
vezetés nem volt képben. Kipróbáltam egy ingyen Flash-es
honlapkészítő oldalt. Csináltam poénból egyet pár kacatom
hirdetését feldobván rá, és szétkürtöltem ismerősöknek, hogy
állati jó lehetőség ez a kis Flash-es honlapkészítő. Csak
időt kell rá szánni. Aztán megint beteg lettem. Valószínűleg
az immunrendszerem az előző betegség súlyossága miatt
annyira kiverte a biztosítékot a szervezetemben, hogy
így könnyebben kaptam el, egy megint csak kellemetlen
vírusos betegséget, mely csúnya bőrkiütésekkel járt. Most
lettem napok után jobban, bár még nem 100%-os a helyreállás,
de már tudok pár dolgot csinálni. Így sikerült ezt a posztot is
kivarázsolnom.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magyardroid.blog.hu/api/trackback/id/tr602871527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása